-
Китайските марки призоваха Пекин за ответни мита върху вноса на коли от Европа
Една подобна мярка ще засегне вноса на европейски коли с обем на двигателя от 2,5 литра нагоре
-
Западните автоконцерни задълбочават връзките с Китай въпреки търговското напрежение
Все повече традиционни западни концерни се обвързват чрез партньорства и съвместни предприятия с китайски производители в обмен на технологии и опит
-
Stellantis ще се придържа към стратегията си за малко активи в Китай заради новите мита
Групата ще продължи да разчита на внос за Китай, изтъкна главният изпълнителен директор Карлос Таварес
-
Китайските марки засенчиха американските производители на автомобили през 2023 г.
Най-много коли през миналата година са продали японските концерни - 23,6 млн. превозни средства
1 -
Охлаждащият се пазар затруднява плановете на Stellantis за съкращаване на разходите
Компанията залага на по-интензивно пускане на нови модели, за да стимулира приходите от продажби и маржовете
-
Още тази седмица ЕК може да обяви митата върху вноса на китайски електромобили
Разследването ще продължи до края на октомври, когато ще бъде взето решение дали да се наложат окончателни мита, обикновено с давност от пет години
3 -
Германските автоконцерни се страхуват от отговора на Пекин, ако ЕС наложи мита
Пекин вече изпраща сигнали, че е готов да наложи ответни мерки, които биха засегнали най-вече компании като BMW и Mercedes-Benz
10 -
Stellantis търси помирение с Рим чрез предложение за производство на два нови хибрида
Концернът възнамерява да изгражда хибридни версии на модел от марката Jeep в завода Melfi в Южна Италия и Fiat 500 в завода Mirafiori в Торино
-
Шефът на BMW: Не може да има Зелена сделка в Европа без ресурси от Китай
Ако ЕС наложи мита върху вносните китайски електромобили, блокът все едно се прострелва в крака, категоричен е Оливер Ципсе
5
Таг европейски автомобилни компании
Пазари